Thursday, October 19, 2006

Riddim Club




Tel:
0212 251 72 45 - 251 27 23
Fax:
0212 245 85 74
Yetkili:
Murat BAŞKAN
Web:
http://www.riddimbar.com/
E-posta:
info@riddimbar.com
Adres:
Sıra selviler cad. No: 69/1
Tarif:
Eski alt kemancı

Saatler: hafta içi 21:00-04:00, hafta sonu 21:00-04:00
* Pazartesi günleri kapalıyız.* Vale hizmetimiz vardır.İstanbul'da iyi bir akşam gerçirmek istiyorsanız RIDDIM tam yeri. Farklı kültürlerin ve nesillerin oluşturduğu atmosferde RIDDIM Hip Hop ve R&B ile birlikte Afrika, Latin, Karayip müziklerini dinlenebilir. DJ Savas ve DJ Orko buranın sürekli DJleri. Ayrıca bazı Çarşamba ve Pazar günleri konuk Hip Hop DJlerin canlı performansları da yer alıyor.Girişte kanepelerle çevrili bilardo masası, her yaştan insanın oluşturduğu kalabalığa karışmadan önce karşılıyor. Geniş bir alana sahip dans pistinin yanlarında karşılıklı iki bar var. Oturma yerlerinde dinlenirken en son klipleri izleyebilir veya kendinizi müziğin ritmine bırakıp dans edebilirsiniz.RIDDIM da geçirdiğiniz saatlerde alacağınız zevk hafızanızdan asla silinmeyecek.

If you are looking for a good night out in Istanbul, RIDDIM is just the right place. With its multicultural and intergenerational atmosphere, RIDDIM is the cool place for Hip Hop and R&B, and some of thebest mixes of Caribbean, African, and Latib can be heard here. DJ Savaş and DJ Orko are the resident DJs. There are also live performances from guest Hip Hop DJs on occasional Wednesday and Sunday nights.A ppol table for all to use welcomes you at the entrance surrounded by sofas to mingle with the urban crowd of all ages. There are two bars facing each other around a nice sized dance floor. Thereis plenty of room to chill while keeping up with the latest music videos or dance as the spirit moves you. The cool vibe is enhanced by the friendly, English-speaking bar staff.The pleasure of the enjoyable hours spent at the RIDDIM will never be erased from your memory.

Yiyecek :
Yok

Kredi Kartı Geçerliliği :
Var

Otopark :
Var

Özel Davet :
Var
Kendi ÜrünleriRiddim Kokteyl
Müzik TarzıR&B - Hiphop
Mekan hakkında detaylı bilgiler:

+ Örnek Fiyatlar

Bira
5.000.000
33 cl

Dark
8.000.000
Şişe

Efes
8.000.000
Şişe

Kokteyller
20.000.000
Kadeh

Miller - Corona
10.000.000
Şişe

Yabancı İçkiler
15.000.000
Kadeh

Yerli İçkiler
10.000.000
Kadeh

+ Kapasite
Oturan

100

Ayakta
700

+ DJ ler

Savaş - Orko
Rnb - Hiphop
Her Gün 21:00 - 04:00

 
vdsl2 server bilgileri Linux Hosting